Welcome..Selamat datang..
This blog are my own expression of my feeling,what I see and observed...

Saturday, February 13, 2010

This is Life!!!



bak kawan aku Sid..everything is possible here..so aku akui itu..aku rasa hidup aku skrg agak best lah..still bsame ngan dieorg even lain2 kos....
anyway bkn nie yg nak aku cite kan..sbnr nye..mmg lah life is wonderful kalau betul2 mengenjoykan diri..tapi ada satu cerite yang harus aku bagitau kat korang.

cerite nye begini..pade awal semester bln januari dulu..ada sorang kawan nie masuk dgn azam baru sambung lagi belajar.duli die same batch skali ngan aku mase die mule2 masuk diploma iaitu Diploma In Science..p rezeki dia kurang sikit..dismiss saat akhir..pd tahun 2010 dengan azam baru dia apply and berjaye ambik Diploma in Public Admin..kire best juga lah kos die..

pastu aku wish lah kat die good luck...die pun balas says thanks..dalam Facebook la..tup tup pd pertngahan bulan january, dgr khabar nye die masuk hospital gara2 asma..mule2 aku pun tak caye coz die mmg sihat walafiat..pastu skali lagi d kejut kan dalam facebook oleh junior2 aku kat Uitm Samarahan mengate kan die dah nazak..ya ampun sungguh tak sangke die sungguh tenat selame nie..salah sorang dari rakan aku p lawat die kat hospital ari tu and bgtau die mmg tenat and dah lame koma....meremang bulu roma dapat khabar nie..dari seorng yang sihat sampai sbgitu rupa Tuhan bagi cubaan kat die...

pade 12.20am hari Khamis bersamaan dgn11/2/2010, d kejut khabar die dah meninggalkan kite buat selama2 nyer..btl2 tak sangke lah..dulu mase kite kat diploma. aku ngan die adalah rumate...kat kolej..aku terasa hidup ini sungguh tak dapat diduga...ramai kwn2 aku msg batau tg hal ini shinggakan byk juga senior yang tahu ttg berita sedih ini..sekira nya aku berada d Sarawak mase tu, aku nak lawat die gak..nak mintak ampun dari die ..yelah kadang2 aku pun ada juga buat salah kat die...cume die je yg tahu..

skrg nie aku hanya mampu berdoa kepada arwah semoga die ditempatkan dengan org2 yang beriman....dan aku ingin ucapkan Takziah kepade keluarga arwah...

No comments:

Post a Comment