Welcome..Selamat datang..
This blog are my own expression of my feeling,what I see and observed...

Sunday, February 14, 2010

Episode 2


Ewah2...dah masuk episod 2 dah..mcm cerita winter sonata kah..x perlu lah..ahaks..aku nak cita sikit..aku tok jenis yang pembising mun dah sama ngan geng. nang xtau dunia eyh..nang kamboh eyh..mena..p mun kawan yang br aku kenal..cdak nya akan madah aku tok jenis yg pendiam..wahahaha..apa jak lah..lom kenal maka lom cHenta lah nak...hahaha

btw kinek tok aku stadi degree d main campus uitm..d shah alam..jauh merantau dowh..alu klaka lepeh udah jd nya..mane tak nyer..aku sorang jak laki sarawak lam kelas..dah lah kebelakangan tok i agak "popular"..mala jak nama d sebut..oleh lec..ney nak agak salu eskep kelas..p dgn alasan yg munasabah..cdak nya xtau..*peringatan kepada adik2 sekalian...jangan tiru cara ini d rumah..hahaha

owh ya..manyak oooo miak sarawak yg g shah alam..nang best..nasib lah ada kawan g sama gak..lebih dalam 20 org kot dalam kos diploma aku dolok lah..malas mok kira teyk nak..antaranya yg paling rapat adalah Mubbaraq Al Siddiq, Widyani Darham, Daniel Bin Kiming,Nurfyzian bt Lajim, Lesley Goeffy, Nurhayatie bt Majelan ....rami gik eyh..nama penuh uuuu i engkah...apa jak lah

pertama kali g kampus nang besar lah kampus ya....tpaksa pakai bas..ari isnin bersamaan 4/1/ 2010..balit ya nunggu bas yang xkan muncul..yalah xtau bha masa ya...bkn nya da owg madah pun..yalah...mun dah ada stesen bas mesti lah ada bas nak??typical thinking teyk bah..hahaha..tunggu punya tunggu dah fed up nunggu alu lah mek owg segrombolan bjalai p stesen bas dekat asrama perindu teyk..yah..nang belobo bas kat sia...hahaha ada gik cgek masalah nya ctok..ahahaha nak tahu???????

akan bersambung

2 comments:

  1. hahaha...bas d uitm nang sengal...

    ReplyDelete
  2. btl3X...mcm ikan sardin jer...huhuhu

    ReplyDelete