Welcome..Selamat datang..
This blog are my own expression of my feeling,what I see and observed...

Sunday, February 14, 2010

Because of Stupidity


pada suatu malam yang cukup indah..hujan mencurah2 dengan gah nya..aku pun p online kat cc biasa yg aku salu pegi...tgh syok2 online aku dapat 1 msg yg mengatekan rumate aku balik ke rumah kawan uncle die..aku wat dek jer mule2...tapi itulah starting point kebodohan aku bermula...

lepas jer ujan bhenti aku pun tergerak nak balik..so aku logout lah facebook kesukaan seantero dunia....hahaha..lepas tu teringat plak aku tak bawa kunci..yang bawa kunci adalah kawan aku yang balik ke rumah kwn uncle die..ALAMAK....saat itu lah aku terfikir betapa bodoh nya aku tak bawa kunci...pastu tak berape lame kemudian aku and my other rumate(WAK...die pun same gak tak bawa kunci) p lah tanyer guard yg bertugas
yg best nye guard tu leh ckp yg itu bkn hal dieorg..so ape lah hal dieorg sebenar nye??just standing there watching n counting the cats which are passing by...????budus..pastu kite org g lah papan kenyataan cr name residen kat situ..n call..call punyer call dgn selamber nye die ckp tlg call pengurus asrame..ok fine..tu i leh accept coz die ckp die tak pgg kunci asrame..so kiteorg call lah c pengurus asrama..lalalalalala....calling3x tut tut tut...langsung pengurus asrame tak angkat..dah fed up dah nih...

so ape lagi, gune care keras dah..jadi jantan kunun nye...sepak terajang punyer pintu..seorang lagi rumate aku yg sama mempunyai situasi yg same brtindak jadi hero of the day!!!yay..hahaha..tepat 12.03am bersamaan valentine day and chinese new year...pintu pun berjaya d 'rogol' sehingga robek pintu itu....haha..dengan peluh yang mencurah ke ladang gandum..ahernya berjaya proses kebodohan pada ketika itu..lege sikit hati...tapi..........

ade tapi nyer..daun pintu tu dah rosak..timbul satu lagi masalah..nak baiki pintu tu..adohai..budus nyer...nak pikir lagi camne nak baiki pintu tu.tapi takpe lah..asalkan aku dapat tido pasnie....hahaha

selesai misi ini......


2 comments:

  1. hahaha ksian kat korang.. jadikan kejadian tu sbagai 1 pengajaran ye..next time bawa kunci lorhh gantung d wallet klu boleh hehehehehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg pun jadi pengajaran yang amat busaT..hahaha

    ReplyDelete