Welcome..Selamat datang..
This blog are my own expression of my feeling,what I see and observed...

Saturday, February 13, 2010

Jalan jalan cari makai...


sekarang nie aku ngah sambung stadi d shah alam..sambung degree..iyerrrr...tapi aku tak sangka plak yg degree yg aku ambik nie agak byk menghafal...argghhh tidak..aku taknak menghafall..aku lebih suke hafal bio...btw..course yg aku ambik dalah Enviromental Technology..macam best kan bunyi nyer...hijau gitu...tapi jangan terperdaye..kite org blh jadi safety officer dowh..hhahahaha

pastu blajar kat main kampus memang nye payah..naik bas hari2..trn naik tangga hari2, berebut ngan org hari2, test hari2..wah.....makan pun hari2..hahaha

btw..sebelum cerite lebih lanjut lagi..nak cite sikit pengalam pertame i kat nogori org nih..hahaha..nasib baik lah aku tak sejakun yang d sangke..Kuala Lumpur tak lah best sangat pun seperti yang d sangke kan...bdebu..hahaha.mesti lah kan..bandaraya yang sangat busy memanjang..hahah

aku dah masuk Suria KLCC p nak juga masuk kat KLCC nanti..naik bridge.
kawan aku dah naik dah aritu..siap bpose lagi kat situ..agak jeles lah juga coz die prcume dowh..berkat kwn baik die jugek..hahaha..p nanti die janji bw kiteorg g jalan2..pastu pg pavillion..kat situ paling best utk cuci mate jer..hahaha..mane tau dapat cewek kat sane..jodoh tak kemane kan..

dah g sunway gak naik KTM...best..tyme tu tak lah sesak sangat org..kite dengan kwn kite g sane..name nye Mubbaraq Al Siddiq..hahaha..just call him Sid..hahaha..kiteorg just g sekejap jer coz takde pe yg d beli..haha

dah juga tengok wayang ngan geng kite name dieorg Ary and Jaime..kene spon tiket wayang dowh..best giler lah cerite die..Old Dogs..hahaha spon mkn kat kfc lagi tu...Jaime Jeremy thanks byk eyk..hahaha

No comments:

Post a Comment