Welcome..Selamat datang..
This blog are my own expression of my feeling,what I see and observed...

Thursday, December 10, 2009

Tik Tok Tik Tok


Begitulah tajuk begitulah masa berlalu dengan slow seperti kura2 berjalan..memang payah menunggu sesuatu yang kita tidak tahu nasibnya..ianya ada dua sahaja..samada kita akan tersenyum ataupun sedih..

aku lebih suka penerimaan senyuman. itu amat bererti bagiku kerana seketika nanti ianya akan terbukti dan harapan menggunung ku tercapai jua. apa yang aku maksudkan ini adalah result final sem iaitu menentukan masa depan ku yang belum d ketahui coraknya..

sejak semalam aku tidak sabar untuk mengetahui..ini kerana aku teramat risau terhadap keputusan mat238 aku itu. kita tunggu saja pukul 10pm ini....

Harapan aku agar aku seperti bunga matahari yang tersenyum lebar..

No comments:

Post a Comment